2016. január 26., kedd

68-74 es nagy ruhacsomag kisfiúnak 44 db - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Itt egy 68-74-es ruhacsomagot találsz kisfiúnak, 44 db ruhából.
Tartalma : 13 db body, kettőn találtam foltot, fotóztam, láthatod is, nem néztem meg kijön-e, folteltávolitóval lehet.
2 piszama együttes, 1 pizsi felső külön, az együttesekkel fotóztam. Az egyik pizsama nadrágon találtam hibát, fényképeztem. MEgnéztem, nem szakadás, nem foszlás, mintha a szine lenne ott kicsit fakóbb abban a csikban.
1 rugdalózó, és 1 tündéri macis együttes, 1 mellény, 10 pulóver, ezek közül 3 vastag, a többi vékonyabb. 3 harisnya, ezek közül a feketén találtam pici lyukat, fotózva, szerintem megvarrható, a másik kettőn nincs semmi. 1 pár kesztyű, alig használt, és 7 pár zokni.  
A ruhák használtak, nem újak. Ami hordhatatlan már, azt fel sem teszem. A képeken láthatod a ruhák azért jó állapotúak. Dohány és állatszőrmentes lakásból.  
Licitet nem törlök, kérlek! ennek tudatában licitálj, vásárolj!
Köszönöm, hogy meglátogattál!  
Nézz szét nálam, sok babaholmit töltök fel, főleg csomagokban, és játékokat is : )

Jelenlegi ára: 4 500 Ft
Az aukció vége: 2016-02-16 15:12 . 68-74 es nagy ruhacsomag kisfiúnak 44 db - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése