2018. október 31., szerda

SONY PHILIPS HANGSZÓRÓ HANGFAL MÉLYNYOMÓ 1FT NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
 
Eladóvá váltak kiváló hangszóróim kihasználatlanság miatt, de leginkább azért, mert nagyon foglalják a helyet.
Képek szerinti szép állapotban.
Sajnos sokat nem tudok róluk, csak ami a hátoldalukra van írva, illetve pár dolog, amit találtam róluk a neten. Továbbá amit letudtam mérni.
 
Ezeket mértem:
 
KICSI
KÖZEPES
NAGY
Átmérő
12, 2 cm
14 cm
18, 5 cm
Beépítési átmérő
13, 2 cm
15, 2 cm
18, 5 cm
Mélység
5 cm
8 cm
7, 5 cm
 
Ezeket pedig a neten találtam:
 KÖZEPES MÉRETŰ:
    Műszaki paraméterei:
    Model: Eastech C6741 (SOY lic. )
    Impedenciája: 6 ohm
    Terhelhetősége: 100W (norm)
    Frekvencia átvitele: 30-4600 Hz
    Érzékenység (SPL): 92 dB (1W/1m)
 Méretei:
    Külső átmérő: 6, 5” / 165 mm
    Hatásos membrán felület: 108 mm
    Beépítési átmérő: 155 mm
    Beépítési mélység: 75 mm
    Kónusz: Impregnált papír membrán, fekete színben, erős perem a hangszórók körül
 
KIS MÉRETŰ:
    PHILIPS pss m’ sia 2499 297 6ohm 50W speakers
 
A termék 1Ft-ról indul, és oda is adom 1Ft-ért, mivel sajnálnám kidobni.
Kérdésekre szívesen válaszolok.
Viszont licit törlés, és hasonló szórakozások nincsenek.
Egyszerű a dolog, ha kell, licitálj, és utald az árát, ha megnyerted.
Ellenkező esetekben csak simán görgess tovább.
 
Postát illetően 2500Ft-os irányárra gondoltam. Ebben rugalmas vagyok, és megbeszélés tárgyát képezi, mivel nem sűrűn járok postára, így nem vagyok képben az aktuális postai díjjakkal.
 
Köszönöm, hogy végigolvasta a hirdetésemet.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-11-18 19:00 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése