2020. január 25., szombat

villanyfözölaphoz vasalóhoz,rizottó főzőhöz csatlakozó kábel, - Jelenlegi ára: 3 600 Ft

A képeken látható fcsatlakozó kábel villanyfőzőlaphoz, vasalóhoz, rizottó főzőhöz stb.. Nem sérült, nem szakadt, kifogástalanul működik
Semmi mást nem tudok róla, hagyatékból maradt rám és én eddig jutottam vele.
Privát magán aukció, sem termékvisszavétel, sem garancia , sem pénzvisszafizetés nincs. Tehát aki megveszi, annak azt tudom adni és úgy abban az állapotában ahogy a képeken és a leírásban is szerepel
Fentieket  a vevő tudomásul vette vásárlásával pedig elfogadta, hogy ezen az aukción nem élhet  a  vásárlástól való elállás jogával-nincs az, hogy "Nem ezt a lovat akartuk, kérem"Feltételezhető, hogy mindenki felnőtt, cselekvőképes és épelméjű, aki a vaterán vásárol -a regisztrációs úrlap adatai nem épp csökkent értelmi képessűgűek számára megoldható feladat-az már  el tudja dönteni egyszer és mindenkorra, hogy kell-e  a termék vagy se. Aki mégsem, az inkább kérdezzen vagy ne licitáljon, hogy ne fussunk felelsleges köröket. A kisdedóvó pedig két sarokakl arrébb van.. Balra a második ajtó-kedvencem a Tankcsapda zenekar. D: )
-és persze, ismételten megkérek minden idelátogatót, hogy a "szerintem ennyit meg amannyit ér" meg: " nekem ennyit meg amannyit ér.. "-ideáiktól kiméltetni szívekedjenek, mert lehet "annyit" nekem is megér-

Jelenlegi ára: 3 600 Ft
Az aukció vége: 2020-02-05 21:25 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése