2020. július 27., hétfő

BORA csajos babaerszény S/M-es méret (vékony/normál anyukára) - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

BORA csajos babaerszény S/M-es
Vékony/normál testalkatú és nem túl magas anyukára ajánlom a babaerszényt. (Én -aki ebben hordtam a lányaimat-, 165cm magas vagyok. ) De a méretválasztásnál a honlapon megadottak szerint a váll felső pontjától kell mérni az ellenkező oldali medencecsont tetejéig lazán tartva a mérőszalagot. Eszerint nekem 58-59cm ez a távolság. Így adja ki az S/M méretet.
Az utolsó képen a másik hasonló babaerszényünkben van a kislányunk, azt az apukája hordta (már eladtam).
A baba combjánál párnázott a nagyobb kényelemért.
A babaerszény állapota újszerű, más hordozóink is voltak, így nem volt sokat használva.  
Új ára 8. 700, - ft.
Máshol is hirdetem a terméket!
KÉRLEK OLVASD EL A SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEKNÉL LEÍRTAKAT!
Folyamatosan töltöm fel kisfiam és kislányom kinőtt ruháit, kérlek nézz szét, spórolhatsz a szállítási költségen.
Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2020-07-27 19:25 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése